Wycieczka do Wrocławia

19 i 20 października grupa naszych uczniów pod opieką organizatorki p. Anny Suchan oraz p. Barbary Czosnyki zwiedzała Wrocław. Poniżej zamieszczamy relacje dwóch uczestniczek wycieczki. Zapraszamy również do obejrzenia kilku zdjęć w galerii.

RELACJA I:
Szkolną wycieczkę do Wrocławia, która odbyła się w dniach 19 – 20 października 2017r. zapamiętamy jako jeden z najlepszych wyjazdów w naszym życiu. Miła atmosfera w połączeniu z pięknymi jesiennymi krajobrazami i zabytkami sprawiły, że każdy wrócił z wycieczki bardzo zadowolony.
Wrocław – miasto krasnali – zaskoczył nas swoją interesującą zabudową i bajkowymi kamienicami. Zwiedzanie miasta nie mogło się obejść bez obejrzenia Panoramy Racławickiej, która wywarła na nas ogromne wrażenie – wydawało nam się, że znajdujemy się w środku obrazu i dziejących się wydarzeń historycznych. Następnie wspólnie z przewodnikiem wybraliśmy się na spacer po Ostrowie Tumskim i Piaskowym, zwiedziliśmy Ossolineum, Muzeum Narodowe, Archikatedrę św. Jana Chrzciciela, Stare Jatki i Rynek. Złożyliśmy także wizytę na Uniwersytecie Wrocławskim gdzie spotkaliśmy się z naszym starszym kolegą Jakubem Rogozińskim – absolwentem Kopernika.
W drugim dniu wycieczki bardzo ciekawym doświadczeniem było zwiedzanie Hydropolis, Ogrodu japońskiego i Hali Stulecia z „grającymi i tańczącymi” fontannami.
Ze szkolnej wycieczki wróciliśmy bardzo zadowoleni i postanowiliśmy, że ponownie w przyszłości odwiedzimy to niezwykłe miasto jakim jest Wrocław.

Aleksandra Śmiertka i Katarzyna Rafa klasa 3a

RELACJA II:
W dniach 19-20 października uczniowie naszej szkoły wybrali się na wycieczkę do Wrocławia. Oba dni były pełne niezwykłych wrażeń. W dzień pierwszy, zaraz po przyjeździe do miasta, zwiedziliśmy Panoramę Racławicką. Każdy był pod wrażeniem tego co zobaczyliśmy. Naszym oczom ukazał się zadziwiający obraz przedstawiający Bitwę pod Racławicami. Prezentacja tego dzieła była bardzo ciekawa, ponieważ niektóre fragmenty zostały odzwierciedlone poza obrazem w postaci faktycznych elementów, takich jak gałęzie czy płot dzięki czemu czuliśmy, jakbyśmy przebywali w miejscu przedstawionym na płótnie. Następnie wybraliśmy się na zwiedzanie miasta. Zobaczyliśmy m.in. Ostrów Tumski i Piaskowy, Ossolineum, Uniwersytet Wrocławski, Rynek. Dowiedzieliśmy się wiele ciekawych wiadomości historycznych i nie tylko o miejscach, które odwiedzaliśmy jak i o samym Wrocławiu. Następnego dnia wybraliśmy się do Hydropolis, centrum nauki o wodzie. Było to bardzo ciekawe miejsce, gdzie można się dowiedzieć jak działa organizm człowieka albo jaką rolę w świecie odgrywa woda. Później wybraliśmy się na zwiedzanie Ogrodu Japońskiego. Był to ostatni punkt wycieczki. Do domów wróciliśmy zadowoleni. Na pewno będziemy dobrze wspominać te dwa dni.